Tuesday, December 11, 2007

leader vs follower

Topik nie best gak nk tulis…korg rasa korg nie tergolong dlm golongan maner?? Leader atau follower????aku rasa aku nie leader….dh terbukti…ape yg aku buat, pakai, dgr, pergi, dan sebagainyer..ader ajer org yg nak follow…mean aku nie leader la… tapi aku nie jenis jadi diri sendiri…xsuka follow2 org… aku buat ape yg aku fikir nk buat..pakai ape yg aku rasa best nak pakai…aku guna ape yg aku rasa sesuai dgn aku….tapi yang aku pelik nyer ader gak la pengikut aku..rasa diri nie mcm artis glemer la plak..ader ajer yg nak follow aku..tapi aku rasa ok la gak kot..kire nye tak perlu aku msk Malaysian idol pn ader gak org nk jadikan aku idol dia…yela kan kalu dia xjdkan aku idol dia buat aper dia nak follow ape yg aku buat, pergi atau guna…sampai benda peribadi pn nk pakai sama aku…

No comments: