Tuesday, October 2, 2007

buke pose dgn kengkawan 'bujang' JKM






pada hari rabu 26 Sept 07 yg lalu..kami seramai 7 org dh p berbuka pose di rimbun klasik, bangi..aku yg pencetus idea nyer..tapi cik lin yg meng invite sume org..TQ kpd cik lin yek... tujuan utama aku nak ajak diorg nie krn pada hari tu akak aku ader majlis berbuka pose kementerian dia..so xnak la aku nak buka sensorang kat rumah...sedey ooo nnti..mula la igt kt kg la..rindu kat mak aku la...dh la aku lama xbalik..bajet nak blik raya ajer.. last balik hari tu 31.8.07....rasa lama beno teman idok balik kg...



cite bab rimbun klasik..nie tmpt terdesak..mula2 ader la sorang mamat tu nak ajak p mkn kat langat..tapi kedai nyer penuh la plak..aku pn buat keputusan drastik untuk ke rimbun klasik...kirenye bukan pilihan utama la...erm korg tau pkl brp kami sume dpt mkn...dlm 7.45..tapi best oooi...kami asyik gelak kan mamat yg ambik order tu..anyway frenz aku ucap kan TQ coz luangkan masa untuk kita berbuka bersama...erm bila lagi nak buka pose pastu main boling...






lagi satu aku nk maklumkan pada hari tu aku demam sebenor nyer coz nnt korang nengok la gambo poyoz aku..muka xsiap malu plak nak post gambo tu..tapi xper aku nak tunjuk gak...






No comments: